بهترين جراح مغز و اعصاب تهران كيست؟

متخصص در جراحي مغز و اعصاب ،ستون فقرات ،نوروآندوسكپي ، جراحي قاعده جمجه

بهترين جراح مغز و اعصاب تهران كيست؟

۲۸ بازديد ۰ نظر

بهترين جراح مغز و اعصاب

بهترين جراح مغز و اعصاب

سيستم عصبي يك سيستم ارتباطي فوق‌العاده پيچيده است كه مي‌تواند مقادير زيادي از اطلاعات را به طور همزمان ارسال و دريافت كند. سيستم عصبي داراي دو بخش مجزا است: سيستم عصبي مركزي (مغز و نخاع) و سيستم عصبي محيطي (عصب‌هاي كه بيرون از مغز و نخاع قرار دارند). مغز، كنترل تمام قسمت‌هاي بدن و عملكرد كلي ما را در دست دارد. مغز از طريق مسيرهاي عصبي به قسمت‌هاي مختلف بدن پيام مي‌فرستد و از محيط و از بدن پيام مي‌گيرد. اهميت اين عضو ضروري بدن ايجاب مي كند در صورت بروز مشكل براي تشخيص و درمان حتما به دنبال بهترين متخصص و جراح مغز و اعصاب باشيد.

بهترين جراح مغز و اعصاب

بهترين جراح مغز و اعصاب ايران كيست ؟

مشكلاتي مانند تومور مغزي ، تصادف و ضربه مغزي ، خونريزي مغزي و سكته مغزي ، بيرون زدگي ديسك كمر و گردن، ديسك كمر ، ديسك گردن ، شكستگي هاي مهره هاي كمر و گردن و  دامنه وسيعي از اين بيماري ها ميتوانند هر كسي را نيازمند جستجو براي يافتن بهترين جراح مغز و اعصاب كنند.

اما براي پاسخ به اين سوال كه چه كسي بهترين جراح مغز و اعصاب است بايد گفت كه همه چيز بستگي به شرايط بيمار ، زمان و مكان دارد . ظرافت جراحي و مهارت و سابقه يك جراح نيز تاثير انكار ناپذيري در نتايج جراحي دارد. تشخيص به موقع بيماري ها نيز در نتيجه جراحي تاثير گذار است اما بايد به اين نكته نيز توجه كرد كه هر جراحي عوارضي را به دنبال خواهد داشت كه انتخاب جراح مغز و اعصاب خوب مي تواند از ميزان اين عوارض كم كرده و به دنبال مراقبت هاي بعد از جراحي به درمان مطلوب رسيد.

بنابراين جراح مغز و اعصاب قبل از شروع درمان و جراحي بايد به طور كامل بيمار و همراهان را از روش جراحي و عوارض و خطرات احتمالي آگاه كند. به جراح خود اعتماد داشته باشيد . حس اعتماد به پزشك هنگام شنيدن توضيحات بيماري و درمان از خود پزشك ايجاد مي شود.

دكتر محمد صمديان جراح و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات

جهت رزرو نوبت با شماره هاي موجود تماس بگيريد :

ادرس:

تهران خ وليعصر-سه راه توانير-روبروي بيمارستان دي (دوم گاندي) ساختمان پزشكان آريا ،طبقه ۳ ، واحد ۸

شماره تماس : ۸۸۶۵۴۲۰۸- ۰۲۱۸۸۶۷۲۱۳۸

موبايل: ۰۹۱۲۸۳۵۲۲۶۹

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.